Tips 1 - pengar snabbt och enkelt

Ett av önskemålen var att få veta hur man kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Och ja, jag vet att det finns mycket sånt här som mest bara är svammel, men den här sidan verkar vara seriös. När man blir medlem får man 20kr direkt och sedan kan man få pengar genom att svara på undersökningar, anmäla sig för nyhetsbrev och sånna saker.

Det är såklart gratis att vara medlem. I alla fall så blev jag medlem igår och tjänade då ihop ca 30-35kr. Och idag har jag svarat på lite undersökningar och är uppe i ca 115kr! Och detta på kanske sammanlagt 30-35min!! Liksom, ganska bra timlön om man säger så??? ;) Ge det en chans, det verkar som att detta är seriöst och så. I alla fall, när man har tjänat ihop 200kr så kommer det in på kontot. Ge det en chans i alla fall, en timlön på över 200kr är inte fel?? ;) wihoo, lycka till!!

Klicka HÄR eller på bilden för att komma till hemsidan! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blev medlem! har redan tjäna 136kr ^^

2009-09-22 @ 08:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0