Tips 5 - reklam på bloggen

Jag har fått några privata frågor om hur jag får in reklam i bloggen. (till min mail då: [email protected] ) så jag tänkte svara på det här eftersom jag anser att det är enklast! :)

* Nå jag använder mig av det här programet därför att jag anser att det är rätt okej. Man får själv välja vilken reklam man vill använda och vilken banner man vill ha. (bilderna som är reklamen) Så man kan anpassa de flesta annonserna efter sin egen hemsida eller blogg. Men färger, storlek och sånna saker, samt med innehållet.

* Hur bra betalt är det? Nå, det är inga toppsummor, men det blir alltid något. Bättre än inget? Kommer in pengar lite då och då!

* Det är mycket enkelt att förstå och det finns ingen åldersgräns så man behöver absolut inte vara 18år gammal för att bli medlem. Helt enkelt en bra och en lätt-att-förstå hemsida!! (;


Kommentarer
Postat av: IDA

ska kanske testa! :)

2009-10-08 @ 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0